Drygt en månad

Morsning korsning. Huvudet känns en aning bättre idag, men bara en aning. Jag vill bli pigg till helgen, även fast jag inte har några planer. Jag dör av tråkighet här hemma! Trött på att ligga, gå upp, få ont, ligga, gå upp få ont, tvinga sig vara upp lite, ligga osv. Snart har jag missat två veckor i skolan också, not good men inte hela världen. Bara jag kommer tillbaka nästa vecka!

Jag vill ha student! Drygt en månad kvar, lite mer sen kommer friheten :) Ingenting står i vägen och tusen möjligheter står framför en. Underbart.



Jag är kär så att det skriker i mig, jag har lust att ropa ut och berätta  för alla i hela världen om hur kär jag är i världens bästa pojkvän. Lycklig är jag. :)  Underbart va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0