kort

Underbara torsdags kväll. Imorgon när jag vaknar är det Fredag och det innebär att Johan kommer. Jag längtar.

Idag har det varit en effektiv dag i skolan. Började dagen klockan åtta med att skriva prov. Gick finnemang. Sen började inte nästa lektion förens vid tolv så jag satte mig vid en data och skrev klart två skol arbeten. Nästa lektion hade vi idrott och då gick vi runt sjön med stavar. Det var så skönt att komma ut i vårvädret! Efter det slutade vi för dagen, men jag och tjejerna gick tillbaka till skolan och fixade det sista med projektarbetet. Känns verkligen som jag fått gjort jätte mycket idag. Sedan åkta jag hem och städade lite, sen åkte jag hem till Anna och där bakade vi bullar som vi ska ha imorgon och bjuda på när vi redovisar vårt projekarbete. Det kommer nog bli kalas bra. Islam prov har jag imorgon också, det känns minde bra!

Men man kan inte va bäst på allt. Eller vad man brukar säga.

Jag är trött på skolarbete! Det ska bli underbart att ha lov nu! Två veckors lov för min del, men den ena veckan blir nog inte så rolig, men jag slipper ialla fall skolan. Det är possetivt.

Jag vill ha min gos här! Saknar han så in i bomben. Han är underbar! Världens finaste :)


Nu ska jag nanna. Drömma om min prins :)
Köss

Kommentarer
Postat av: anne

nej men :O vem är denna johan? mr gos?

2009-04-03 @ 07:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0