Måndag

Jag skrev aldrig om söndagen när jag berättade om helgen sist. Jag och pappa köpte med oss fika och åkte ut till Sandra och Thomas där Peter också var och så kollade vi på hockey, De hejjade på hv och jag var lite utstött som höll på Färjestad. Men gladast var jag när matchen var slut. De kunde de allt ha :D

Idag
Jag har inte mycket alls att skriva, det händer inte så mycket just idag. Vaknade vid åtta imorsen, somnade om och vaknade vid tolv av att Johan ringde. Det var mysigt att vakna av hans underbara röst.

Ja sen har jag verkligen inte gjort mycket alls idag! Det är nästan så att jag får lite ångest över att jag inte har gjort nått, men när jag tänker efter så är det ju faktiskt tillåtet när man har lov.

Annars när man har lov är det världens bästa tillfälle att göra sånt man inte hinner annars när man går i skolan, men att passa på att göra saker bara för att man ska göra det är ju inte speciellt kul heller. Jag tror alla behöver lite tid för sig själva ibland.

Min gos är och kör i trakterna så jag kanske ska åka och träffa han ikväll :) Jag längtar! Det blir mys

I morgon ska jag ialla fall inte ligga bort min dag som jag gjort idag, (även om det varit skönt) jag ska åka ut till Sandra och mysa, rida och ha det trevligt :)



Så är det med ett. Nu tänker jag gå och ha liten egen spa, en lång varm go dusch, hårinpackning, ansikts inpackning.
Det sätter guld på vardan. Myspys.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0