Måns-polis kort

hej hej hemskt mycket hej! Anna skickade en bild till mig nyss. Vi två och Måns polis. Vilken historia. Va underbart kul jag hade den kvällen. Jag är galen i poliser när jag är onykter. Mys






Till helgen kommer min älskling och förhoppnigsvis om jag orkar så ska vi åka ut till Sandra och Thomas och Grilla. Den årliga valborgs festen i Åminne går inte att missa ju! Det hör liksom till att åka ut dit och grilla på valborg.

Ska försöka att orka gå till skolan på Torsdag också, men det få vi se då. Just nu känns det inte så bra i skallebanken.


Så är det med at. Nu ska jag leta fakta om sekter. Måste försöka att göra klart lite skolarbete! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0