nationellt prov och lite kort

Det gick ganska bra idag på det Svenska nationella provet. Satt i två timmar sen åkte jag hem. Två prov kvar nu! ikväll blir det plugg för fulla muggar 

Strålande väder ute idag så när jag kom hem gick jag ut och reffsade gräsmattan lite, sen satte jag mig i solen och njöt. Det var underbart. 

Minde underbart är att jag har fått munsår. Jag hatar det! Det gör ont och svider. Var på apoteket idag och köpte en salva mot det, pytte liten pub och 99 kroner tog dom för den. Dom är inte dåliga må ja säga. 

Nu sitter jag uppe på mitt rum, i sängen och ska strax slå upp boken och börja länsa inför provet jag har i morgon. Inte kul.

Jag vill att idag ska vara fredag eftermiddag! Förhoppningsvis har jag klarat mina två prov, och förhoppningsvis så är det lika fint väder då också, och sen självklart få jag träffa Johan :) och tjejerna! På fredag blir det utgång till Harrys. Ska bli riktigt kul. Jag längtar!



Nu innan jag började skriva satt jag och kollade igenom lite kort jag hade på datan, Hittade dom där korten från Sandras student. Snart är det jag som står där med mössan på :) Helt underbart







Gött mos

Kommentarer
Postat av: Anne

ja, nästa gång är det du :) Vilket datum är det ni springer ut? Tänkte ta ledigt så jag kan vara med.. Men min lillebror tar ju med, så ja hoppas inte ni springer samtidig.. =) Puss

2009-04-02 @ 10:24:14
URL: http://blogg.passagen.se/parada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0