På måndag åker ja :/ tisdag opereras, kommer förhoppningsvis hem på lördag från sjukhuset.

På måndag åker ja :/ tisdag opereras, kommer förhoppningsvis hem på lördag från sjukhuset

Var i Linköping idag och pratade med läkaren, fick veta lite mer om hur operationen kommer gå till. Han gick igenom hur nersövningen och allt kommer att gå till. Fyra ställen kommer dom att behöva gå in på, så frya ärr kommer ja få, ett på huvudet, ett bakom örat, ett på nyckel benet och ett på magen. Känns inte kul men det är väl det minsta jag borde oroa mig för nu. Rakat hår (lite) och ont och ärrig på tisdag när jag vaknar upp. Jag vill inte. Jag gillar inte sjukhus. Nålar, slangar och skit. Det enda roliga är att jag kommer få åka ambulans när jag ska till jönköping på torsdag och ligga där :)

Efter sjukhusbesöket idag så gick ja, mamma och pappa på A6. Jag hittade min studentklänning :) Det kändes helt underbart  när jag provade den. Nästa gång jag har på mig den så står jag där med studentmössan på också.
Jag längtar!!



Saknar min underbara love boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0