Så piss

Det känns så piss att ligga bort en helg, speciellt när det är så strålande fint väder ute. Jag får ångest över att jag inte orkar vara ute mer. Förra helgen låg jag också inne. Det är fruktansvärt tråkigt.

Idag gav jag mig fan på att jag skulle orka följa med mamma och pappa in till Värnamo på vårmaknaden, jag ångrade mig stort redan påväg dit. Huvudet värkte, jag mådde illa och fick svårt för att andas. Det var hemskt att gå på stan bland allt folk, men jag gav mig tusan på at. Gick in och kollade på skor, hittade ett par som fick duga till studenten. Efter sko letandet som inte tog så lång tid orkade jag inte med mer så vi åkte hem. Fick stanna påväg hem och spy, därefter lättade smärtan lite. Väl hemma gick jag och la mig.
Så himla tråkigt!

Vill inte stanna hemma från skolan en vecka till. Jag vill ut.

Kvällen för mig kommer spenderas framför tvn. Hoppas nått bra tv program går ikväll!

Saknar min gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0