sexlust och sexleksaker

Rubriker är så svåra att komma på, speciellt något som fångar upp och som verkar intressant att läsa om.
 
Inte för att jag ska skriva om sexlust. Inte idag ialla fall. Men nu när jag skriver om det så kom jag att tänka på ett ämne som dom pratade om på radio igår, och det var om sexleksaker. Att det är mer accepterande att tjejer använder sig av sexleksaker, men killar däremot ses det mer som snuskigt och är inte alls lika accepterande. Varför är det så?
och så diskuterade dom och sa sina åsikter. Det var sjuk kul att lyssna på och höra vad folk tyckte.



Fredag och jag har inga som helst planer. Det känns skönt. Det kommer nog bli lite vår städning och musik på hög volym när mamma och pappa åkt. Jag älskar att städa när jag är själv, eller älskar är kanske att ta i. Men jag gillar´t, jag känner mig duktig och samtidigt kan jag få en stund för mig själv och rensa tankarna. Sen är det alltid kul att folk uppskattar att man städat. Jag är nog lite speciell som gillar att städa? Längtar tills jag flyttar hemifrån, tänk er att få inreda sin egen lägenhet och hålla ordning på den själv. Världens mysigaste ju. Förhoppningsvis är man två om det. Mys!

Ja förutom att jag har tänkt städa idag, så ska jag hoppas på att min gos kommer och hälsar på :) Min underbara lover boy. Han är underbar. Världens finaste kille! Massar pussar på honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0