Piller

Nej, det blev ändrade planer igår. Jag åkte till syster min, vi solade, hämtade våra kläder som hade kommit som vi beställt från Ellos. kollade på film och åt god kvällsmat när Thomas kom hem. Värket i skallen kom från och till, tog några piller och vilade lite, sen orkade jag med en stund.

Idag vaknade jag upp hemma oss Sandra, tidigt när Thomas åkte till jobbet. Det varm och ljust inne i rummet där jag låg, ute var det klarblå himmel. Klockan var alldeles för tidig tyckte jag så jag blundade och envisade till att somna om. Till slut gick det. Vaknade igen klockan 8.30 av att Måns (hunden) kommer och ger mig en blöt kyss i ansiktet. Nedrans hund tänke jag och kollar på honom, där står han med världens sötaste valp ögon och viftar glatt på svansen. Går ju inte annat än tycka om honom då. Kände mig pigg och utvilad så jag och Måns gick ner, gjorde iordning lite frukost och så gick vi ut och satte oss i gräsmattan. Myspys

Senadre runt kl 10 kommer en nyvaken syster ut till mig i solen och lägger sig. Vi ligger tysta och njuter av solen, Måns kommer och bökar på en då och då för att få lite uppmärksamhet annars var allt lugnt och skönt.

Klockan 11 åker jag in till skolan, inte kul alls för jag hade så ont i skallebanken. Men det släppte lite efter att ja knaprat några piller, och när jag fick träffa alla underbara kompisar igen. Det var så skönt att komma tillbaka till skolan! Två lektioner hade vi, och en timmes hålrast mellan, då satt vi ute i gräset och solade, med musik från bilen och med isglass i handen. Det var underbart. Jag älskar våren när den är som den var idag.

Imorgon ska jag sola! Eftersom det inte blir nån nedrans studentresa för mig så måste jag jobba hårt här hemma på min bränna! Det går ju bara inte för sig att jag kommer på studentdagen som en blekfis jämfört med de andra. Nej det går inte! Ut i solen bara med mig. Gott gott.



Imorgon får jag äntligen träffa min älskling! Som jag har längtat, som jag längtar, han är ju inte här än. Underbart ska det bli! Han är underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0