Kort på min gos :)

Visst är det underbart att vara kär!


Min helg har varit riktigt mysig. På fredag kväll kom Johan hit, han fick träffa mina föräldrar för första gången.
Sen åkte vi till Värnamo och träffade mina tjejkompisar. Drack lite och hade det trevligt, när de andra skulle vidare till harrys åkte vi hem. Hemma fortsatte vi kvällen med lite vin och öl sen sov vi gott.

Lördagen var det underbart väder ute, vi tog en utflykt ut till åminne och hälsade på min syster och hennes kille. Efter besöket åkte vi vidare till ett ställe utanför Ljungby och hälsade på Johans kompis och hans flickvän.
På kvällen åt vi mat och kollade på film hemma med mamma och pappa, sen tog vi oss några öl, lr ja pappa och Johan tog sig ett par, lastbilschaförer som dom är.

Det känndes skönt att det gick så bra i helgen när han träffade mina föräldrar. Men o andra sidan, varför skulle det inte göra? Johan är världens bäst :) Mina föräldrar med.

Jag är så lycklig :)


I veckan vankas det påsk lov och jag ska inte jobba en enda dag, jag ska passa på och njuta av mitt sista lov. Det känns konstigt! Aldrig mer nått lov, men jag gillar´t, allt bara jag få komma ut i det fria och börja jobb och kan flytta och bo vart jag vill. Till helgen är det påsk som sagt, fest, påsk middag och Elmia står som förslag. Det blir nog riktigt bra.
Ja ska ialla fall passa på att ha riktigt roligt, för sen kommer jag dö av rastlöshet när ja ligger på sjukhus en vecka efter operationen. Ja gillar inte att ligga still. Men det blir nog bra det med till slut.

Nu tror jag att jag ska sova ialla fall. Vi hörs köss på er




Underbara Johan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0