Brev :)

Mina skatte pengar kom idag :) Det var ett roligt brev att öppna. Hade helt glömt av att skatte pengarna skulle komma. Glad blev ja och ännu gladare när gruppbostaden ringde och frågade i fall jag ville jobba framöver :) Ska bli så kul! Som sagt tycker det är så roligt och komma dit och jobba :) Hur som haver idag är en riktig slappe dag. Legat i sängen länge och det är riktigt skönt. För det mesta har jag sovit i Halmstad i sommar, i en säng som inte alls är lika skönt som min. Min säng är såå skönt och mysigt är det att ligga under ett varmt täcke när det regnar och har sig ute. Det enda jag längtar efter är Johan. Hade velat gosa ner mig jämte honom nu. :/ Åh vad det är jobbigt att vara ifrån honom så här himla länge. Det suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0