fyra

Jobbat till klockan frya idag. Bakade på jobbet och när jag kom hem städade jag och bakade. Ville överraska med en god brownis men den blev torr och inte alls lika god som den jag gjorde på jobbet. Fanken! Misslyckades totalt.
Mamma är borta på kurs över helgen så det är bara jag och pappa hemma i helgen. Ska snart, när det regnat klart ute (det ÖSER ner) åka och handla. Ska överraska med tacos istället. Det kan jag nog inte misslyckas med. Iså fall är detta inte min dag alls! Ska köpa lite grönsaker och dippa ikväll också :) Myspys. Sen ska jag kolla på filmen jag köpte idag, Män som hatar kvinnor. Hört att den ska vara bra. Perfekt fredag, nästan! Den hade varit perfekt om älsklingen vore här.

Imorgon blir det jobb och då har jag lovat att laga min casler rätt. Den går inte misslyckas med så det kommer bli kanon :) Lördags kväll på gruppbostaden =)

På söndag är jag ledig och då ska jag träffa tjejern! Som jag saknar dom! Ska bli super kul att spendera söndagen med de bästa och finaste.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0