I will

Denna veckan jobbar jag måndag till lördag. Perfekt och jätte kul! :) Alla pass förutom fredag är eftermiddagar och det är jätte bra för då får jag sovmorgon och det älskar jag. Kan inte bli bättre liksom! Så kul att jobba på ett ställe där man trivs så bra :)

Hur som helst idag vaknade jag att att älsklingen ringde, underbart att få vakna till hans röst, men det var inte det jag tänkte säga utan att han fick mig att inse hur bekväm jag är av mig, eller ja det har jag insett innan men jag behövde nog höra det lite oftare från andra så att jag verkligen ska ta tag i mitt liv! Så jag bestämde mig för att gå ut och gå och så la vi på. Ja var ute en timme och gick och jisses amalia vad varmt det var, och så skönt att promenera :) När jag kom hem tog ja en dusch och sen skulle ja koka gröt med den misslyckades jag med, råkade hälla i för mycket salt. Fy verum vad det smakade. Tog en banan istället.

Hur som helst denna veckan ska ja be mamma gömma bil nyckeln för mig så att jag verkligen går till jobbet, ifall jag råkar bli sådär bekväm igen och kommer på någon "bra" anledning till att ta bilen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0