Jag är mobbad

La mig med blött hår igår så nu ser jag ut som ett troll, ska snart gå och försöka få bukt med håret. Det hade varit skönt att vara kille ibland, ha kort hår som man slipper fixa med.




Hur som haver så drömde jag något fruktansvärt inatt. Ja drömde att jag gick i skolan. Bara det är fruktansvärt.

Hur som  helst, det var första dagen på högstadiet, eller var det mellanstadiet? Ialla fall så skulle vi ha idrotts pass och vår nya närare och jag gick verkligen inte ihop. Det kröp verkligen i hela kroppen när jag var i samma rum som henne, det var otroligt jobbig och allt blev bara fel när jag skulle prata med henne eller göra nått. Jag kunde inte vara trevlig och så fort hon inte såg räckte jag fingret åt henne eller räckte ut tungan och svor, ibland såg hon det men jag brydde mig inte och vi blev bara mer och mer ovänner.
 
Sen hoppade drömmen och de andra i klassen började mobba mig, eller killaren i klassen.  Efter vi hade idrottat och skulle gå och byta om så fanns inte mina kläder i omklädnings rummet utan killarna hade tagit ut dom och spelade innebandy med mina kläder. Det kokade i mig av ilska så jag fäste blicken på han som hade mina byxor vid sin klubba och gick fram och sög tag honom och tryckte upp han mot väggen och skrek nått om hur dum och omogen alla var som hade tagit min kläder. Sen gick jag därifrån utan att bry mig om kläderna som de hade.
 

Jag drömmer alltid en massa konstigt.

Men som sagt nu ska jag gå och försöka få bukt med håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0