Jag tänker va duktig

Gick upp tidigt för att simma men det var tydligen i morgon de öppnar tidigt så det blir ingen simning idag :( . I morgon är  det visst vattengympa. Jag ska dit! :) Gick upp tidigt i morse, tidigt för att vara ledig ialla fall. Klockan åtta :) Åt gröt, åkte till tippen och slängde lite skräp och så har jag kollat upp flyg och grejer till min och Johans resa vi ska göra i Januari :) Kommer bli kanon, jag längtar redan.
Hur som haver nu har jag nyss tagit mig en dusch och ska snart fixa mig och åka iväg till Malin =)
Det var en evighet sen vi sågs :/ så  det ska bli riktigt kul att träffa henne!
Sen fick jag ett sms av Amar innan idag som sa att hon kommit hem från libanon nu där hon varit hela sommaren! Som jag saknat henne! Saknar en massa andra också som har haft fullt upp hela sommaren, även jag, men nu, börjar de flesta plugga eller gå hemma så nu finns det tid till att träffa alla :) Så mysigt.

Det var skön att gå upp tidigt i stället för att sova bort halva dan till tolv tiden. Nu när jag går hemma för det mesta tänker jag bli duktig, ta tag i mitt liv. Gå upp i tid, äta gröt och motionera! Så lat som jag varit i sommar! Fy mig! Sovit bort halva dan, skippat frukost och inte rört på mig särskillt mycket. Det ska bli ändring! =)

Hejohå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0