mormor och rolf

I morgon åker jag och röntgar huvudet och se ifall allt allt är bra nu efter operationen. And i hope so :) I feel good ialla fall.
Efter det bege jag mig till Halmstad igen och jobbar mina tre sista dagar. (Vilket ska bli skönt) Sista dagarna med mormor och Rolf också vilket jag tillbringat endel dagar med nu i sommar. De har varit så gulliga och passat upp mig varje gång vi varit i stugan samtidigt. Mormor har lagat mat som varit färdigt tills jag kommit hem från jobbet. Vi har fikat och suttit ute på altanen och umgåtts på kvällar och förmiddagar innan och efter jobbet. Det har varit trevlig och umgåtts med mormor och Rolf så pass mycket i sommar vilket inte blir så ofta längre nu när man blivit stor och har en massa annat för sig. Det har varit en bra sommar trots allt.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0