Oyes

Jag saknade Johan så mycket så igår natt åkte jag till honom och gud så underbart det var att få krypa ner i sängen tätt intill min fina Johan. Nu sitter jag med i lastbilen och åker. Jag gillar verkligen att åka lastbil. Det är nått speciellt över det hela. Inget som går att beskriva, något man måste uppleva :D! Och gud så manligt, sexigt det är med unga stärka killar som kör lastbil. Speciellt Johan! Oh my säger jag bara. Min snygging. Finaste lastbils chafören någonsin :)
Hur som helst, vi har bokat våran resa nu, så i Januari åker vi till Thailand två veckor. Ska bli underbart. :)

Som sagt det blev ingen simning idag eller nån vattengympa eftersom jag sitter här. Men detta kan ja säga är tusen gåner bättre!

En del vänner börjar plugga nu i dagarna, fast först har det nollning veckan lång :) Hoppas alla får det skojigt!
Lycka till hörrni! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0