Typiskt

Det är typiskt att det ALLTID ska vara nått när det har med sjukhuset att göra. Jag kom till röntgen i morse, bytte om till rocken och så kommer vi fram till att ja inte kan röntgas på Värnamo sjukhus eftersom min shunt kan ställas om av magneten och de kan inte ställa tillbaka den där i fall det skulle hända. Så nu ska jag få ny tid fast i Jönköping där dom kan sånt. Fasiken så typiskt. Att de inte kan koll på nått!

Hur som haver dan blev inte bättre sen, åkte till Halmstad för att jobba och jag har haft en skit kväll rent ut sagt. Min rygg värker och jag känner inte alls för att gå tillbaka imorgon då jag jobbar delad tur :/ Men jag har bara imorgon och på söndag kvar :) Det är bra! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0