duktig

Check! Nu har jag varit en duktig flicka.

Jag började med att städa ur min stora gaderob och jisses vad saker och grejer jag hade slängt in där. När jag var klar hade jag  två stora sopsäckar, en med saker jag ska slänga och en med kläder som vi ska skänka. Otroligt skönt att bli av med en massa som bara ligger. Hur som haver hela min gadrob (nästan) låg som sagt i mitt rum så nu finns det massor av plats igen :) Jag har dammat, dammsugit och plockat undan så nu är det fint, igen :) Jag städade även min toa här uppe, städade ur badrummskåpet och gjorde det fint. Sen har jag tvättat och diskat. Nu är trött och tänker bara mysa resten utav kvällen.  

Imorgon står simning, laga mat och träffa Malin på listan. Har ställt klockan så att den ringen klockan sex i morgon. Tänkte åka och simma direkt när det öppnar. Men det vet ingen hur det blir när det gäller att gå upp tidigt för mig. Men jag ska försöka :) simma ska jag ialla fall göra imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0