baka utan margarin?

Kan man baka utan margarin? Jag är på jobbet och försöker hålla mig syselsatt. Har städat och pulat lite och nu tänkte jag baka något till dom men så fanns det inget magarin.
 
Det är snart bara tre timmar kvar tills jag slutar. . Detta är min andra natt jag jobbar och jag tycker faktiskt om att jobba nätter. Man kan städa och greja i lugn och ro. Vissa tycker att det är jobbigt att hålla sig vaken men faktum är att jag inte alls känner mig trött fast att klockan är halv frya. När jag gick hit trode jag att det skulle bli en lång och seg natt, jag var nämligen jätte trött när jag åkte från Johan. Men jag hade fel, tiden än så länge har gått fort och det har inte alls varit segt.
Hur som haver god natt på er :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0