mysss

Mysig dag må ja säga :) Gick upp tidigt, vilket inte var mysigt just då (ville bara ligga kvar och somna om för det är såå skönt)

i vilket fall som helst så hoppade jag in i duschen (varför säger man hoppade in i duschen?, låter ju inte klokt egentligen!) efter det vaknade jag ialla fall till och begav mig till Värnamo där jag mötte upp Sandra, sedan begav vi oss till Jönköping. Gick på A6 och på Ikea. Köpte en julklapp och resten till mig hoho :D men o andra sidan så var det saker som jag måsta ha, saker som kanske inte är så roliga att köpa. Kastruller, bestik och ja sånna saker. 

Det var mysig att spendera dagen med syster :) Hon är bäst.

På kvällen blev det lite julfest med jobbet vilket också var trevligt. Dom är ju också goa och trevliga :)


 

Nu ropar sängen efter mig. Ska upp klockan sex i morgon :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0