super

Vad skönt det är att ha ett jobb då man ibland är ledig mitt i veckan.
Väldigt bra är nu under vinter halvåret, just för att vi kan och hinner vara ute när det
är ljust ute. För visst är det tråkigt att det är mörkt ute både när man går och kommer
hem från jobbet.

Tja, detta gör ju att vi jobbar endel  helger. Med det är faktiskt bra det också! Ob- tillägget sitter fint i kassan
och man hinner faktiskt med att göra annat kul också när man jobbar en helg.

Prima prima liksom att jobba inom vården. Världens bästa yrke. Ja, inte just för tidernas skull utan för att jobba med människor är så givande, ingen dag är den andra sig lik egentligen. Det är unikt.

Hur som haver idag har jag bara tagit det lugnt,  duschade inte förens nu. Tog mig en lång och varm dusch med ansiktsmask och hårinpackning.

Tur att jag bara tagit det lugnt idag för hon som skulle jobba i natt på jobbet hade blivit sjuk så jag ska hoppa in för henne. Känner att jag kommer ha en massa energi ikväll.

Men först, bio med Annibanni! Vi ska se luftslottet som sprängdes i Värnamo. Ska bli kul att träffa henne, är glad att hon bor i Bredaryd igen :)

 

Kommentarer
Postat av: anna

åh jag blir väldigt glad om även du flyttar till bredaryd igen! du har ju praktiskt taget varit sambo med mig lite utanför bredaryd innan så det är ju inget nytt :P:P tack för att nni kom och fikade i förmiddags!puss

2009-12-08 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0