Ändrade planer

Ja, min dag blev inte riktigt som jag planerade igår. För det första gick jag inte upp tidigt för att åka in till skolan och göra klart mitt arbete. Jag sov istället till kl 10 och sen tog jag bilen in. Jag är inne i en sån trött period igen. Jag gillar inte min medecin som får mig så trött. Gör inte så mkt att jag tog sovmorgon, arbetet ska ju inte in förens om 5 veckor :p

Var hyfsat pigg på dan ialla fall och övningen på nationella provet i svenskan gick bra, skrev ganska mycket på min uppsats, fint fint. Fick tillbaka provet som vi skrivit i hälsopedagogik också, fick ett VG, ganska bra för att bara läst på kvällen innan.

Projektarbetet. Höll på med det ett bra tag efter skolan. Vet inte hur många timmar sammanlagt som vi lagt ner på det. Ska bli inerligt skönt när det är klart ialla fall.

Hemma sent idag och hann inte åka och simma. Imorgon har jag sovmorgon till 10, då hinner ja simma  :)
Efter skolan hinner jag inte med sånt för då ska jag jobba :) Mitt underbara extrejobb. Bästa jobbet som finns

Förresten, tro ni jag skulle passa i brunt hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0