F*N vad har jag gett mig in på?

ÅH! Jag var hos frisören här om dan och färgade håret brunt vilket ni kanske redan vet. Det blev inget bra, färgen släppte och det såg livlöst och tråkigt ut. Så jag gick tillbaka till frisören idag, skulle färga det lite mörkare brunt. Vi tog en brun färg med lite rött i för att de skulle få mer liv i. Vet ni hur det slutade? LILA och ojämt. Så vi la i en till färg, en mörk brun. Vet ni vad resultatet blev sen? Mörklila. Åh vart är det bruna!?
Resultatet blev tufft/snyggt men inte alls som jag hade velat och ja vet inte om ja trivs i det!!! Hallå brunt?
Vad ska jag göra? Få väl gå såhär ett tag. Åh åh åh åh... Kommer jag nånsin få tillbaka mitt blonda hår?

Nog om hår problem!

igår va bra! Var i Värnamo på min praktikplats, det verkade jätte bra :) Mina två handledare var så trevliga så.
Efter besöket där träffade jag Malin på stan och vi gick runt i affärer, fikade och pratade en massa. Efteråt följde jag med henne hem till Forsheda där ja färgade hennes hår, blev så himla snyggt! rött blev det ;)
Min favorit Malin!

Nu ska jag bege mig till Syster! Sen ska vi in till stan och träffa mamma, äta på lillakrogen och ha det mys!

Fredag den 13de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0