Igår, idag och Nu

Igår
Var Anna här och sov över :) var såå längesen! Vi var en runda hos kusin Jim och grattade honom sen åkte vi hem och åt nötter och kollade på mamma mia, sen pratade vi om allt möjligt. Så myspys

Idag
Har jag jobbat och det var lika trevligt som alltid. All personal och de boende är så goa. Trivs som fisken i vattnet på mitt jobb. Har jag sagt att jag trivs bra innan? :P

Nu
Sitter jag i sängen, ska snart släcka ner och sova. Blir en lång arbetsdag imorgon, 8.00-18.00 
Man vill ju vara pigg och spara sin energi tills då :)

Men nog pratat om jobb!  Jag längtar lite till tisdag, då ni blir det förändring. Men vad säger jag inte :) Ni få vänta och se..

Och om 2 veckor ungefär får jag mina glasögon :O

god natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0