NU

Klockan är nu 12.20 och allt jag gjort är, ätit frukost och borstat tänderna.

Vaknade i morse kl 8 av att alarmet på mobilen ringde, dags att ta medecinen,
jag gick inte ens upp från sägen, tabletten låg på sängbordet jämte. Ja brukar va sömnig och somna om efter jag tatt den. Men idag var jag faktiskt jätte pigg, trotts att ja inte gick och la mig förens ganska sent igår. Men jag orkade ialla fall inte gå upp, ja slängde på mig täcket och envisades om att jag skulle somna om. Typiskt mig, jag hade ju kunnat passa på att städa så jag slipper det nu. Men så är det. Nu ska jag sätta på nån bra musik och sen ta tag i mitt stökiga rum.
Efter det är det lagom dags att göra en annan sak

Skriver mer i eftermiddag och då få ni veta vad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0