Framtiden och nuet

Min första dag på praktiken igår var toppen bra. Kommer nog bli ett par roliga 4 veckor framför mig :)

Ni har väl inte missat att jag ska få glasögon? Denna veckan borde de komma, ja hoppas de kommer så snart som möjligt. Känner att jag behöver dom. Kommer dock ta ett bra tag innan jag vänjer mig vid som kan ja tänka mig.
Men det ska nog gå bra det också.

åh! Jag längtar något oehört mycket till studentresan! Sol bad och allt vad det innebär :) Och när man kommer hem så väntar studenten på en! Underbart! Det kommer bli en sån oförglömlig sak i livet.
Efter studenten väntar livet, alla ens val och möjligheter. Jag längtar så!
Men först måste jag ta mig igenom några månader till i skolan.

Men tillbaka till nuet. Jag har inte gjort ett piss idag :/ Latmasken sitter i. Men den ska jag kasta bort så fort jag har skrivit klart här! Då ska ja klä på mig och gå ut på en långpromenad i det härliga vintervädret. Det lär ju pigga upp en!
Jag hade först tänkt simma idag med simhallen öppnar ganska sent så hade inte hunnit simma. Börjar nämligen praktiken vid 4. Så ja en lång promenad få det bli!

Um, jag måste börja planera! nu när jag har praktik har jag inget annat måste att göra så det känns som om jag bara ta dan som den kommer. Det är väl bra i och för sig att ta dan som den kommer men det blir lätt att jag inte gör så mycket då. Visserligen har det bara gått en dag som jag inte gjort så mycket på, jag är nog rädd att det ska bli så fler dagar bara. Så jag måste planera. Kolla upp vilka tider jag jobbar, klämma in promenader, simturer och lite plugg faktiskt, så att jag inte har så mycket när jag kommer tillbaka till skolan, träffa vänner och ja lite allt möjligt sånt måste ja planera in.  

Ja det är vad jag tänker göra nu. Planera! Sen ska jag bege mig ut på min långpromenad sen blir det nog dags att åka till praktiken.

Ha en go dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0