Tänk er mig i glasögon!

Nu, nu äntligen blir det lov :) Sen praktik fyra veckor. Min handledare ringde nyss och hon verkar trevligt :) Ska dit på måndag och kolla upp mina tider som jag ska jobba. Känns så roligt, Ska vara på ett servis boende för utvecklingsstörda, där vi också åker ut till folk som behöver tillsyn eller vad man ska säga, man är lite som en vän till dom, gör grejer tillsammans med dom. Tror det va nått i den stilen :) Lät jätte roligt ialla fall.

Hm jaha, jag var ju på stan idag med syster min :) det var så trevligt så. Ja var hos optiken med, och vet ni vad!?
Jag ska få glasögon. Inte bara läsglasögon som jag hade hoppats på utan ja ska ha på mig dom jämt.
Vilken grej!

Snart kommer Anna hit :)  Ska hoppa in i duschen nu så jag ha det gjort tills hon kommer. Ikväll blir det lite pataj hos kusinen min. Han kommer bli så glad över min o Annas pressent :P

Ha en go helg!


 :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0