våååår

Svish så var helgen slut. I fredagas började jag dan med att gå till doktor tandläkarn, allt såg fint ut föruton två visdomständer som håller på att växa upp helt fel, in dom tänderna jämte. Ajaj! ja klagade att ja hade ont så att de kan operera bord skiten så ja slipper betala en massa för det sen om ett år. Um klyftigt... Så fick en tid igen till hösten? tro ja de sa men de lär ja väl märka... Då ska de ialla fall röntga och se om ja har mer problem iså fall skickar det upp mig till jönköping så få de där ta bort gaddarna.  Fint fint

Ja o sen hade ju jag tänkt åka in till Värnamo och träffa Amar och Anna för att sola men icke, klockan tickade iväg. När ja kom hem va mamma så sjuk så sjuk, ingen röst och helt kass så ja fick köra ner henne till vårdcentralen. Inflensa va det, hon fick lite hostmedecin bara. Idag mår hon mycket bättre :) men inte helt frisk än. Går på bättringsvägen ialla fall..
 
Senare på förmiddan ringde lilla Malin mig och frågade om ja ville föjla med till Jönköping o shoppa och de ville jag självklart  :) Så vi drog iväg, hittade lite fint och körde lite fel när vi skulle hem. Men hem kom vi ;)

Fredags kvällen tog jag de jätte lungt, kollade på film med mamsen o papsen, myspys det :)

Lördag!
Sov länge! Jobbade från 14.00-21.00.  Hem duschade o fixade mig sen drog jag iväg till gisleparken. Sjöng till Björn Rosenström :) Stog längst fram och de skulle jag inte gjort! Höll på o bli mosad!!!! Folk var som huliganer. Idag har jag sjukt ont under brösten där räcket var. Jag är öm och kan inte ha behån på :/ Saknas bara att jag kommer få ett långt fult blåmärke där sen.

jaa och nu är det söndag ja, sitter i sängen o klockan är 13... Ja ska snart hoppa in i duschan hade ja tänkt. Gå ut en långrunda för titta ut!!! Vårväder :) Sen måste jag va duktig och städa mitt rum!!! Suck! jag känner verkligen inte för att städa idag.. men det blir ju såå fint sen och det är skönt så städar nog ialla fall



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0