Varför ringer hon mig!?

Torsdag! Vaknade upp men ett bultande huvud, ajajaj! Klockan hade inte hunnit ringa än, tog en alvedon och la mig. Men de bultade fortfarande när klockan tjöt. Så jag blev kvar liggande i sängen. Ringde och sjukanmälde mig, skrev till nån klasskompis att ja inte kommer idag. Somnade till slut om igen. 

Vaknade nån timme senare att mobilen ringer. Svarar yrvaken och med ett huvud som fortfarande värker. 
Det var min lärare i luren som undrade va det var med mig (varför i hela friden ringer hon mig!?) Ja sa som det var men hon trodde ja stannat hemma bara för att jag jobbade igår kväll, att det var stress. Men nej så är det verkligen inte!
Stress är det verkligen inte för mig att åka och jobba, jag trivs jätte bra och älskar att umgås med alla på jobbet, det skulle i så fall snarare vara avkopplande än stressigt.

Om bara operationen blir av snart så blir jag förhoppningsvis av med den här huvudvärken/migränen som jag få periodvis.. tröttheten och medecinen.. Jag vill bli av det det nu. Vill få operationen avklarad.


dagens planering
åka in till Värnamo och träffa tjejerna och göra klart det sista med projektarbetet
Åka till apoteket, min medecin är slut
Sola solarium, drömma mig bort till ett varmt land

Fredag snart och jag längtar. Skola först sen ska jag till optikern och kolla min syn, kanske glasögon? Min kära syster ska föjla med och sen ska vi gå på stan :)
På kvällen ska jag och Anna troligtvis till jim (min kusin) på lite fest. Han har ju fyllt år, eller ska fylla? :S :P
Så bra koll har jag

Huvudvärken börjar släppa och nu ska jag hoppa in i duschen! Vill ju inte se ut som ett troll när jag åker iväg sen
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Bea

hoppas du slipper huvudverken snart =)kram

2009-02-05 @ 14:34:10
Postat av: Anonym

De kan vara en inre stress som du inte märker av! även om allt är roligt så kan man inte vara med och göra allt!

2009-02-07 @ 12:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0