Jag får sova en gång till :)

Trött efter skolan idag, något extremt. Åt lite mat när ja kom hem, sen gick jag upp och la mig vilket slutade med att ja somnade. Sen vaknade jag inte förens nyss typ. Jag trode att min väckaklocka på mobilen ringde, onej dags att gå upp tänkte jag men icke :) det vara bara lilla mamma som hade musik på, ingen vecka klocka. Så nu få jag sova en gång till.
Drömde så konstigt med, alla andra var typ tatuerare, lr ja det skulle tatuera sig eller pirca sig hos en och mitt bland alla tuffa var lilla jag. Hm ja jag är inget bra på att beskriva drömmar men jag var så vilsen i drömmen och det kan jag känna igen mig i. Ja alla känner sig väl vilsen nån gång antar jag.

Lovet och praktiken närmar sig fort nu. Jag klagar verkligen inte, det ska bli så kul med praktik. Underbart faktiskt.
Som ni säkert redan vet längtar jag tills att få börja jobba på riktigt nu. På heltid, inte bara extrajobb. Trivs så bra inom vården.

Nu ska jag sova igen, ladda upp hjärncellerna för imorgon ska vi skriva "nationellt prov" i svenska. Förra årets, allt för att öva oss och bli duktiga tills det är vår tur på riktigt.
Sen har vi egenstudie på morgonen och ja ska åka in tidigt och jobba med ett arbete så jag blir klar med det i tid, de ska viserligen inte va inne förens om 5 veckor, efter praktiken. Men hur skönt kommer det inte va och redan ha gjort det så man kan tänka på annat då?
Ja sen ska jag träffa tjejerna efter skolan och göra det sista med projektet. Hoppas vi blir klara i veckan!

Sen hem och koppla av!  Simma tills jag inte orka mer. Skönt !

Förresten jag känner mig lite smått snuvig, täpt i näsan. Klia lite i halsen! NEJ! jag får verkligen inte bli sjuk... nej nej nej.
Måste hålla mig frisk till operationen, hade vart en mardröm och bli sjuk innan och sen inte få opereras på grunt av att jag är sjuk.. och få vänta yterligare 3 månader.


dagensbekymmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0