Alla hjärtans dag

Vilken helg jag har haft :) Jag har bara myst med familjen och det har varit helt underbart.
I fredags ringde Sandra och va sällskaps sjuk så jag och mamma åkte in till Värnamo och mötte upp henne.
Vi gick lite på stan och så åt vi på lilla krogen. Efter några timmar skilldes vi åt, Sandra åkte hem till sig, mamma åkte iväg på kurs över helgen, och lilla jag åkte hem till pappsen. 

Hemma fick jag "städ lust" så jag städade hela huset, nästan ialla fall. Fint blev det och pappsen blev så klart glad :)
På kvällen tittade vi på film, sen gick jag och la mig ganska tidigt


Lördagen gick jag upp tidigt och jobbade, timmarna där bara svichade förbi. Påväg hem köpte jag lite tulpaner :)

När jag kom hem hade pappa vatt så gullig så och planerat kvällen, han hade bjudit hem Sandra och Thomas.

Så jag och pappa lagade tacopaj och god efterätt som vi alla åt sen på kvällen när vi kollade på melodifestivalen.
Det var en riktig mysig kväll, det enda som saknades på alla hjärtans dag var mamma!

Det sämsta på dan var att ja fick ett sms som gjorde lite ont i mig, men  nu är jag bara glad och tacksam över det, för nu vet jag att det endå inte skulle vatt vi. Så tack.

Ja söndagen då var en riktig slapp dag med lång sovmorgon och på kvällen var det mer mys med pappa och mamma som kommit hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0