Förkyldning

Godag! Det är en ursel dag idag för mig. Min förkyldning har brytit ut fullständigt nu. Sen nyår har ja haft ont i halsen men nu rinner näsan och jag nyser hela tiden. Inte nog med det så känner jag mig halvt död, ni vet sådär seg. Suck säger jag bara! Ute är det 12 minus och det är nog inte så bra om jag tar min långrunda nu, hjälper nog knappast mot min förkyldning. Har ialla fall ätit gröt och druckit te. Jag som hade tänkt vara flitig idag, få ut något av dagen.  Snart börjar skolan igen och då blir det inte mycket annat känns det som.

Imorgon kommer Sandra och Thomas och gratta mig, på min en-dag-förtidigt-19års dag. Pappa är iväg och jobba på onsdag så vi passar på imorgon när hela familjen är samlad. Hoppas jag mår lite bättre då och att ja inte smittar ner någon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0