fullrulle

Söndag. Nu är det roliga slut. Jag har en vecka framför mig i skolan. Önskar jag kunde snabb spola fram tills på fredag.
Men icke. Helgen har varit bra ialla fall. Jag hade så roligt på harrys med Anne, Frida och Malin.. Vi snapsade och dansade hela kvällen lång. Riktigt kul, det var fullrulle. När ja vaknade upp dan efter var jag inte alls så bakis som jag trode jag skulle bli. Himla tur det, eftersom jag skulle jobba.. På jobbet gick det fin och det var riktigt roligt att jobba igen.
Nu ligger jag här i min säng, ska snart gå upp och duscha och fixa till mig lite. Sen ska jag iväg och jobba 14.00-21.00  igen..

Sen vill ja verkligenintehaskolvecka.....Studententack!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0