Helg, igen

Åh helg igen. Känns nyss som det var helg, kan bero på min korta skolvecka. Vi har börjar med våra inriktningar och har en hel del självstudie, men eftersom kursen inte satt igång riktigt än så har vi varit lediga endel.

Ska ut och äta på harrys ikväll och sen festa loss. Anne, Frida och Lollo och co.. Blir nog riktigt trevligt.
Lördagen har jag bara tänkt va bakis och sen komma iväg och jobba vid 14 till 21.45
Söndag blir det plugg och jobba 

Nästa vecka hoppas jag blir lika kort!

Sen är det lov? tror jag :D därefter praktik. I like.

Men, nu ska jag iväg och simma. Ingen bil hemma så får gå upp, hoppas jag inte blåser iväg så som det blåser ute. Brr

Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0