mamma mia och en promenad

Helgen för mig blir lugn. Jobbat idag och ska jobba imorgon med. Ganska skönt faktiskt.

Var på A6 igår med Amar, Becka och Elinor. Riktigt mysigt att åka iväg med tjejerna sådär spontant.
Sista lektionen var det en som fick tanken, och så åkte vi. Vi åt ute på resturang där dom har allt! Dragon
tro ja den heter. Super bra och gott.  Fyndade ett fint överkast till sängen och en veckaklocka.


Blir inte alltid som man tänkt sig
Började 8 imorse, så hade ställt klockan på 6. Hade bestämt mig för att jag skulle upp och koka gröt och ha en go och lugn frukost och sen ta en lång dusch, och till slut gå till jobbet. Men icke! Hade ju vatt på ikea och köpt ny väcka klocka, överlämnade den till pappa för att ställa den på rätt tid och väckning. Tro ni den ringde? Nej, pappa hade inte dragit igång klockan så den stod på samma tid som igår när han hade ställt den. Tur var ringde min mobil kl 7 som den gör varje morgon. Han tyvärr inte med de ja hade tänkt, fick skynda mig med allt och ta bilen. Men huvudsaken var ju ialla fall att ja inte försov mig :)

Ikväll blir det lugnt, börjar tidigt imorgon så måste vara pigg då. Blir nog en långrunda lite senare ikväll och sen vill ja kolla på mamma mia som ja fick i julklapp. Den är så mysig den filmen. Andra filmer som också är mysiga är självklart astrid lingrens filmer. Jag vill ha dom! Vill börja spara på dom, har inte en enda nu men ja få kosta på mig nån då och då och till slut har ja alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0