MIn födelsedag

 
 Jag           &        Anna

Ja då var man 19år idag :) Även om det inte händer nått speciellt idag så är det endå lite mysigt att fylla år. Eller ja, min Anna kommer hit en runda idag :) Blev så glad igår när hon frågade om hon fick komma en runda. På senaste tiden har det inte blivit att vi setts så mycket vilket är jätte tråkigt Vill verkligen inte glida ifrån min ängel.
Vi har haft så mycket galenskap för oss, bildat oförglömliga minnen tillsammans! Det ska inte ta stopp :) Detta året som 19 åringar ska vi bilda nya minnen. Jag hoppas verkligen det.

Drömmar kan ingen sätta stopp för.
Åh :) nu är det inte långt kvar till studenten... Underbart! Student resan till turkiet! Sen vill jag börja jobba, för jag vet vad jag vill syssla med.
Jag vill hitta en fin lägenhet i en annan stad. Resa omkring..  :) Snart snart....
Studenten! ordet känns konstigt i min mun, att jag ska ta studenten. Tiden går så fort och jag hänger inte riktigt med i svängarna. Den dagen jag står och de ropar upp vårat program, att vi tar studenten.. Det är nog då som jag verkligen kommer inser att jag aldrig mer kommer gå tillbaka till skolbänken.. De måste vara en underbar känsla


Men tillbaka till verkligheten, snart kommer Anna och det ska bli super kul :) Och ikväll kommer Peter och hämtar mig, ska hem till honom. Mys mys.





 
Jag och Anna för exakt ett år sen idag :) MIn 18års dag




  


Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis :D

2009-01-07 @ 13:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0