Min pappa världens sötaste

Min pappa är nog världens sötaste. Han brukar alltid skoja om att jag ska bo hemma tills jag är 30, minst.
Och idag sökte jag jobb i Halmstad. Till sommaren har jag jobb 8 veckor här hemma i Gnosjö sen vet jag inte, så eftersom ja trivs så bra i Halmstad och mormor har stuga där som ja kan bo i så valde jag att söka i Halmstad.
När jag berättade det för pappa tappade han hakan.
- i Halmstad? Det är ju långt! Varför kan du inte jobba här, Anderstorp, Gislaved eller värnamo för?

Han vill verkligen inte att sina barn ska flytta från honom, ialla fall inte långt. Gulligt :)
Avståndet hem spelar ingen roll, jag kommer alltid till att komma hem och hälsa på han och mamma!

Beställde klippning på spray idag också. Grymt sugen på att klippa det lite kortare. Är så inspirerad av Vicktoria beckham. Hon passar så bra i att ha kort på ena sidan. Undra om ja skulle passa i att ha det så?
Vet inte om jag vågar klippa riktigt så kort men pasch ska jag ha ialla fall, ganska duktigt kort där bak och längre fram.
Jag har fram till nästa torsdag att fundera hur jag ska ha det, för då är det dags.

Fuknar inte att lägga upp kort nu på vicktoria, ungefär så som jag skulle vilja ha det. Men ni vet nog hur jag menar. 

Mer än sökt jobb, kollat på frisyrer har jag pluggat idag också. Har svenska prov imorgon vilket jag inte alls är sugen på.
Har inte orkat gå ut idag, för det är ruggit kallt och blåsigt ute, usch! Man blir bara depprimerad av det vädret. 

Ska försöka hinna med att åka upp till simhallen och simma i vekan, har länktat efter det. Vår simhall har varit vastängt ett bra tag nu pga renovering eller va det var. 

Men nej, nu ska jag läsa lite till inför provet och sen ska ja krypa ner i min varma goa säng som lockar. 

God natt

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0