Nyårslöftet

Ja då har även jag skaffat míg en blogg. Innan var det bara bilddagboken som avslöjade lite om mitt liv. Men nu kan ni även läsa om det här. Sen är det upp till er om ni vill läsa det eller inte! :)

2009 Nyårslöftet.
Ja mitt är ganska klassiskt. Börja leva sundare! Jag har bestämt mig (som så många gånger förr) för att börja motionera mer och äta nyttigare, inga sötsaker längre. Syftet är att jag vill se bättre ut, gå ner några kilo och framförallt att må bättre, känna mig friskare. Jag har mjukstartat lite nu med löftet, gått några mysiga promenader och gjort nått som jag inte får, fikat.. Ska det va så ska det vara! Så imorgon har jag bestämt mig för att gå upp någorlunda tidigt. Koka lite gröt och sen gå ut på en långrunda. Jag ska göra det till en vana. Det behöver ju inte vara tråkigt, istället ska jag göra det till en mysig sak. Ha på mig duntofflor och myskläder och ta god tid på mig när ja äter frukost, och sen efter min promenad tar jag en lång och skön dusch. 
Jag brukar va lat och somna om när klockan ringer på morgonen men denna gången ska ja inte bli besviken på mig själv :) Ni kommer få följa och se hur det går.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0