puppiller stora som fotbollar

När jag kom hem igår gick jag aldrig och la mig direkt som jag hade tänkt. Satt uppe och drack te med pappa och kollade på tv. Det va skönt att umgås lite för ibland blir det inte så ofta som man vill.

Vet ni, det gick bra hos ögonläkaren idag. Det var inte så farligt som jag trode. Mina puppiler blev stora som fotbollar av ögondropparna jag fick, det var väl det läskigaste. Inget tryck hade jag heller så det känns jätte skönt.

Ikväll blir det fest. Fundera på att locka håret, för sen på torsdag klipper jag mig och då kan jag inte ha det på ett tag igen :)

Få se hur det blir, kanske slänger upp en bild på kvällens aoutfitt sen


Kommentarer
Postat av: Bea

var skönt att det inte var nåt tryck =)ha en kul kväll =) kram

2009-01-16 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0