Ut med allt!

Direkt efter jobbet när jag kom hem tvingade jag med pappa in till vårt gammla datarum. Där vi har allt möjligt liggandes. en massa böcker, saker sen jag och Sandra var små, och ja vet inte allt. En massa bröte. Saker som vi lagt in där som vi inte vet vart vi ska göra av men endå inte vill slänga. En enda kaos har det blivit där inne med åren.. Så nu var det på tiden. Vi rensade ut allt, sorterade vad som skulle slängas och inte.

Slutade med att vi nästan i princip slängde allt utan mina och Sandras gamla barn saker. Hittade ett gamalt nintendo också, blev så glad när jag såg att vi inte slängt de.  6 spel till hittade jag också.. Så mysigt

De gamla kära nintendot

Ja, det är en massa sopsäckar fulla med saker i nu som vi ska åka till tippen med. Man det är stängt nu så det jobbet få bli en annan dag.

Snart börjar det roliga, förändringen.. Riva ut heltäckningsmattan där inne, riva tapeter och göra om. De ska bli ett gästrum, eller ja, Sandras rum när hon är hemma.

Sandras gamla rum där nere ska mamma ha till sitt healing och massage rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0