Fruktansvärt

"Fredag" Ja min fredag börjar redan idag för imorgon är det studiedag. Underbart, jag gillar korta skolveckor.
Veckan har faktisk varit väldigt kort. Vi har haft få lektioner. Har mest haft självstudie hemma känns det som. Det gillar jag, jobbar bäst hemma. Även fast veckan har varit kort så har jag endå hunnit med endel viktika saker som att skrivit 3 prov, redovisat två arbeten, varit på studie besök och varit på föreläsning. Sen få ja inte glömma att jag Amar och Chirin gick på satan en kväll efter skolan, solade gjorde vi också, det var veckans avkoppling :) Jag befann mig på en varm solstrand långt här ifrån då! Visst är det skönt att kunna drömma sig bort  :)

Ingen rolig nyhet
Mammsen har blivit fruktansvärt sjuk här hemma. Hon mår inget vidare alls och ingen röst har hon kvar. Stackarn, ja cyklade nyss ner och köpte lite nyponsoppa och glass till henne på hopp om att hon ska klara få i sig något, som är lätt att äta. Finns inget bättre än glass när man har ont i halsen eller vad säger ni?


Ja få inte bli smittad, ska hålla mig på mils avstånd, jag har inte tid med att bli sjuk!
Men nu ska jag snart lägga mig och vila (sova) lite. Är fruktansvärt trött.
God kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0