jobb i sommar klart




Jag vill börja jobba nu! Nu är det klart, ska jobba hela sommaren på gruppboendet här i Gnosjö. Jag trivs så himla bra där. Nu ska vi börja läsa inriktningarna i skolan också, utvecklingstörning ska jag läsa :) Kul att få läsa nått man verkligen är intresserad av. 

Efter skolan om det inte finns nån ledig tjänst här hemma på gruppbostaden eller bäckgården (ålderdomshemmet)
Vill jag verkligen till Halmstad ett tag, se om jag trivs. jobba lite där förhoppningsvis. Åh jag vill ta studenten nu!

Just nu är det underbart i skolan, bortsett från proven. Massa självstudier som gör att vi inte börja förens sent eller att vi få gå hem tidigt. Och snart är det lov! Sen fyra veckors praktik.. :) Sen efter det är det nog inte så tungt längre för då kommer våren :) och studenten närmar sig med stora steg! Underbart.

Livet börjar på riktigt efter studenten eller är det bara jag som känner så?



Ikväll måste jag verkligen plugga! Ska mysa ner mig i sängen och börja läsa snart så jag få det gjort hade jag tänkt. 
Resten av kvällen få bli lugn. Saknar p, hade verkligen velat träffa den personen nu..
Men thats life

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm mjo efter studenten börjar livet vel på ett sätt men jag tycker mest det är skrämande hehe ;P va bra att du fått jobb =)

2009-01-22 @ 15:31:48
Postat av: agilitydream

Det är trevligt att jobba med dig, fast det händer inte så ofta. Kanske får vi jobba nåt pass tillsammans i sommar. Då ska vi hitta på kul saker.

2009-03-14 @ 23:21:13
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0