Avklarad

Lördagen avklarad. Det var en ganska mysig och lugn lördag på jobbet. Jobbet här i Halmstad är helt okej men ingen jag vill jobba med i framtiden. Jag vet precis vad jag vill jobba med! Utvecklingsstörda. Jag saknar mitt jobb hemma i Gnosjö, det var alltid likas roligt att komma dit och jobba och alla arbetskamrater där är så goa.
Hur som helst imorgon jobbar jag delad tur och sen har jag bara tre veckor kvar. Himla skönt för så kanon är inte jobbet som jag trode att det skulle vara.
Hur som haver så ska det bli spännande och se hur det kommer bli till höst. Jag har inga planer alls, mer än att jag tänker ta en sista minuten resa med Rebecka och Malin nu när jag slutat jobba :) 

Just nu ser jag fram emot  tisdag för då åker jag hem tre dagar och  umgås med familjen och vännerna, man få passa på när man är ledig :)

Nu tänker jag lägga mig och vakna imorgon klockan sex pigg och icke bakis medans typ alla andra ligger bakisar och sover bort halva dan :) Kläm på den du !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0