Nästan

Nästan frisk, det är hostan som inte vill släppa. Som sagt jag sjukanmälde mig i torsdags och i fredags. Jag var så sjuk rastlös och på torsdan ringde Anna och frågade ifall jag ville föjla med ner och hälsa på Hanna och tjejerna i Hannas stuga, jag var inte pigg alls men jag följde med endå. Vi tog det lugnt, grillade och tjötade och sent på kvällen så åkte vi hem igen. Det kännde mycket bättre än att ligga hemma. 

I fredags eftermiddag kännde jag mig en aning piggare så jag åkte till Johan, det kändes som en evighet sen jag träffade honom sist. Det var hur underbart som helst att få umgås men älsklingen igen! Vi låg uppe hela kvällen och kollade på film som gick på tv. Lugn och skön fredag :)

På lördagen åkte vi ut till hans mamma o familj och hälsade på. Alltid lika trevligt i Mölltorp :)
Efter det åkte vi hem och fixade i ordning oss och sen gick vi till Johans kompisar och förfestade och
sen drog vi alla till Törboda festivalen och kollade på bla Beach boy. Det var grymt.

Idag begav jag mig hem ganska tidigt eftersom pappa skulle ha bilen. :/ Hade helst velat stanna kvar hos Johan lite lägre. Men icke. Börjar jobba på tisdag. Hoppas det går fort att komma in i  arbetet! Jag är lite nervös faktiskt.

Ska fixa mitt mobila bredband imorgon också så att jag kan använda det när jag är nere i Halmstad.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0