I miss you

Efter lite övertalan så föjlde jag med tjejerna ut igår kväll till sigges loge. Det var bra att de övertalade mig för jag hade riktigt trevligt. Blev dock några för många snappsar för min del, måde inte av denna värld idag när jag vaknade. Så idag har jag inte gjort en smack.

Om en stund, när jag hittar orken ska jag packa väskan för jag åker tillbaka till Halmstad ikväll. Jobbar två helger i rad nu så kommer nog bli när nere tre veckor i streck.

Jag vet att jag inte ska tänka såhär men ibland undrar jag om det va värt att ta jobbet nere i Halmstad. Det är verkligen jobbigt att inte träffa Johan och sen tror jag att jag hade haft roligare om jag tagit jobbet här hemma istället på gruppbostaden för där älskar jag verkligen att jobba. Men och andra sidan så är detta nog en bra erfarenhet att ha testat på detta.
Jag är inne i en sån period då jag tänker mycket, för mycket vilket leder till att jag blir nerstämd. Jag hatar det! Så fort jag är själv så vrider jag och vänder på alla möjliga tankar och tror att saker är värre och jobbigare än vad det egentligen är. Men det är nog bara nu jag känner att allt är jobbig, egentligen är det inte så jobbigt men det känns så och det kommer gå över.

Jag måste hitta på nått efter sommaren, när jag klarat sommarjobbet.
Jag vill jobba med utvecklingstörda, det ger så mycket.

Saknar Johan, den finaste och underbaraste människan i världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0