ibland blir jag så

Ibland blir jag så trött och besviken på mig själv just för att jag inte kan vara glad och nöjd med det fina runt omkring mig, jag har en förmåga att låta andra jobbiga saker tränga in i skallen och så kan jag inte sluta tänka på det som går och tynger mig.  Fast att jag inte kan vara glad och nöjd med det fint är nog fel  att säga för det kan jag verkligen. Jag är verkligen jätte glad och lycklig men jag önskar att jag kunde visa det mer.

Hur som helst så har jag haft det jätte bra nu när jag varit ledig. Johan kom i onsdags och på torsdagen åkte vi in och hämtade Sandra och Thomas vid tåget sen gick vi på stan och fikade. Sedan åkte vi och handlade lite mat och åkte till stugan. Vi lagade mat, åt och drack öl. Senade kom Anne och Richard och på kvällen åt vi tacos  och spelade spel :) Super mysig kväll. Sandra, Thomas, Anne och Richard åkte hem sent på kvällen och Johan idag.
Imorgon börjar jag jobba igen och jag hoppas veckan går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0