Chappen

Igår kväll va bra! Riktigt ös.
Folket började komma och vi satt på altanen och förfestade, sen blev vi för många så vi fick sätta oss ute i party tältet från studenten. Vid halv elva tiden åkte vi till chappen och där var det drag! Vi dansade, träffade folk från keno landet :D (Gottlänningar) Ja attan vad kul jag hade. Speciellt åt keno killarna. Sen träffade jag två killar från skövde, den enda sa OCK i slutet på en mening. Precis som Johan och Magnus gör. Vilket jag inte förstår, så ja berättade att min kille också är där uppifrån och också säger så. Så han lärde mig när OCK passar in och säga :P Så nu ska jag impa på Johan nästa gång med att försöka passa in och prata som dom. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0