:)

Var trevligt att träffa tjejerna idag över en fika, vi fikade och pratade och sen följde jag med Chirin på stan en runda. Vi letade stort paraply till balen, i fall att om det skulle regna den dagen. Sen åkte vi hem till henne och åt vatten melon och jordgubbar :) Mums.

Nu sitter jag i sängen och tänker inte göra så mycket mer idag. I morgon väntas en städ dag för mig. Städa städa städa så det blir fint till studenten :) Sen så har jag redan stökat ner mitt rum igen och det är inte kul när det ligger en massa saker överallt. 

Jag kanske ska möblera om lite :) Det är kul med förändring. 

Jag kan inte fatta att det inte är nån skola kvar. Det känns som jag har nått kvar i skolan att göra. Men allt är över :) 
UNDERBART. Livet börjar på riktigt efter studenten! Alla möjligheter i världen finns. Allt går om man bara vill. 
Jag gillar´t

Hur som haver. Jag kanske skulle börja städa lite i mitt rum ikväll! Ialla fall plocka in alla kläder som ligger slängda i soffan där dom lätt hamnar. Smidigt och bra. Men ser inte lika bra ut. Och det tar bara upp en massa plats.

Jaja. PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0