. . .

Mitt mobila bredband hade inte aktiverats  av nån konstig anledning så jag har inte kunnat ligga in och skriva när jag varit nere i Halmstad. Men vad mysigt jag har haft! Att bo själv, handla, laga mat, diska och jobba har verkligen varit kul. Jag gillar att känna mig självständig. Ja har cyklat till jobbet varje dag, legat ute och solat. Lagat mat och diskat. Och på kvällarna kollade jag på tv innan jag somnade. Det är typ allt jag gjort. Ja har verkligen haft det skönt. Ingen stress alls.

Jobbet verkar bra också! De gamla är så goa. Tror jag kommer trivas. Jobbigt i början bara när allt är så nyss och det är så mycket man ska lära sig. Men man kommer nog in i rutinerna ganska så snabbt. Brukar va så.


Det enda jobbiga är att jag saknar Johan jätte jätte mycket!

Nu är jag ledig och börjar inte jobba förens på torsdag så ikväll ska jag fiska med Rebecka och Patric och grilla ute vid hans stuga utanför Gislaved. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0